Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
What does reality encompass? Is reality exclusively physical? Or does reality include nonphysical--mental, and perhaps 'abstract'--aspects? What is it to be physical or mental, or to be an abstract entity? What are the elements of being, reality's raw materials? How is the manifest image we inherit from our culture and refine in the special sciences related to the scientific image as we have it in fundamental physics? Can physics be understood as providing a 'theory of everything', or do the various sciences make up a hierarchy corresponding to autonomous levels of reality? Is our conscious human perspective on the universe in the universe or at its limits? What, if anything, makes ordinary truths, truths of the special sciences, and truths of mathematics true? And what is it for an assertion or judgment to be 'made true'? In The Universe As We Find It, John Heil offers answers to these questions framed in terms of a comprehensive ontology of substances and properties inspired by Descartes, Locke, their successors, and their latter day exemplars. Substances are simple, lacking parts that are themselves substances. Properties are modes--particular ways particular substances are--and arrangements of propertied substances serve as truthmakers for all the truths that have truthmakers. Heil argues that the deep story about the nature of these truthmakers can only be told by fundamental physics.