Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
2016 Winner - BAFTSS (British Association of Film, Television and Screen Studies) Best BookWhat makes British television crime drama so perennially popular, both in the UK and internationally? What are the attractions and pleasures of these shows? How are detectives positioned in relation to viewers' national and collective experience of the 'everyday'? This book addresses these questions, examining the trends evident in a range of series - including A Touch of Frost, Lewis, Cracker, Life on Mars and the more recent Luther - in the context of their broader social meaning. Helen Piper develops a compelling argument regarding the cultural relevance of some of the more popular and powerful television detectives, claiming that theirs is a privileged role as the licensed "voices" of dissent. The discontented TV detective, she suggests, may serve to express a broader sense of cultural malaise.