Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
A Fast Company Reader's Choice Winner This book . . . is a timely and instructive guidebook for leaders in organizations who need to establish and maintain credibility. --James S. Beard, president of Caterpillar Financial Services Corp. and vice president of Caterpillar Inc. Read this book and learn how to build credibility through transparency--it is essential for sustainable business success. --Carl K. Kooyoomjian, executive vice president, technical affairs and worldwide operations, Revlon Inc. Wonder why your people are halfhearted in their commitment to your ideas? Want to know what stands between you and significantly greater leadership influence? Read this book. Want more than knowledge? Practice what Barbara Pagano teaches in this essential volume and your leadership effectiveness will soar. --Joseph Grenny, coauthor of bestselling Crucial Conversations The Transparency Edge not only can help you become a better leader, it can help you coach others so that they become better leaders. --Marshall Goldsmith, bestselling leadership author