Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
In 1956 it was decided to reduce and ultimately abandon the entire tram system. Initially, with a few exceptions such as the routes to Clydebank and Dalmuir, all services were cut back to the city boundary thus relieving the Corporation of road maintenance costs outside its own limits. This affected the long, inter-urban services to Barrhead, Paisley, Renfrew, Milngavie, Coatbridge and Airdrie.
This is the fourth book in series that will feature the wonderful views of David and John Clarke taken in the year 1956. The author has, in a number of previous books, featured a large number from David's collection, not so many from John's. Note that all the views are in chronological order, with David and John, on the same day, miles apart. A number of views in this book feature the Glasgow tram routes that closed in 1956.