Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
In recent times, a number of business leaders have forgotten the fundamental rules of business strategy. Consequently they have led their companies to collapse, provoking an economic and financial crisis. Obsessed with short-term returns, they have overlooked the fact that the real purpose of corporate strategy is not only to make quick profit but more importantly to create an organization that will endure. There is much to learn from the experience of established firms that have existed for a hundred years and more. They provide the material for this clear and concise book, which presents ten lessons that detail the main elements of corporate strategy. Recognizing that each firm is unique, the book resists the temptation of quick fixes, instead offering lessons to be pondered and used on a case-by-case basis.