Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This important book is the first edited collection to provide an up to date and comprehensive overview of the third sector's role in public service delivery. Exploring areas such as social enterprise, capacity building, volunteering and social value, the authors provide a platform for academic and policy debates on the topic. Drawing on research carried out at the ESRC funded Third Sector Research Centre, the book charts the historical development of the state-third sector relationship, and reviews the major debates and controversies accompanying recent shifts in that relationship. It is a valuable resource for social science academics and postgraduate students as well as policymakers and practitioners in the public and third sectors in fields such as criminal justice, health, housing and social care.