Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

The Theory of the Design of Experiments

D R Cox, Nancy Reid
€ 305,45
+ 610 punten
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Why study the theory of experiment design? Although it can be useful to know about special designs for specific purposes, experience suggests that a particular design can rarely be used directly. It needs adaptation to accommodate the circumstances of the experiment. Successful designs depend upon adapting general theoretical principles to the special constraints of individual applications.

Written for a general audience of researchers across the range of experimental disciplines, The Theory of the Design of Experiments presents the major topics associated with experiment design, focusing on the key concepts and the statistical structure of those concepts. The authors keep the level of mathematics elementary, for the most part, and downplay methods of data analysis. Their emphasis is firmly on design, but appendices offer self-contained reviews of algebra and some standard methods of analysis.

From their development in association with agricultural field trials, through their adaptation to the physical sciences, industry, and medicine, the statistical aspects of the design of experiments have become well refined. In statistics courses of study, however, the design of experiments very often receives much less emphasis than methods of analysis. The Theory of the Design of Experiments fills this potential gap in the education of practicing statisticians, statistics students, and researchers in all fields.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
336
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781584881957
Verschijningsdatum:
6/06/2000
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
155 mm x 237 mm
Gewicht:
553 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 610 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.