Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

The Tata Group

From Torchbearers to Trailblazers

Shashank Shah
Paperback | Engels
€ 20,95
+ 41 punten
Verwachte leverdatum onbekend
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

The Tata Group is India's largest and most globalized business conglomerate, with over 100 companies offering products and services across 150 countries, and 7,25,000 employees contributing a revenue of US$110 billion. Tata businesses span ten varied verticals. How did they come so far? How did they groom leadership, delight customers, drive business excellence and acquire global corporations? How did they create greater shareholder wealth than leading multinationals? How did they maintain a brand and corporate values that are considered a gold standard?

From the Victorian era to Independence, and from Licence Raj to a new millennium of globalization, the Tata saga has been nonpareil and deeply interwoven with the destiny of a resurgent nation. It encompasses the role of visionaries like Jamsetji and Dorabji Tata, and doyens such as JRD and Ratan Tata, in building iconic institutions that have played a remarkable role in the making of a self-reliant India.

This deep-dive into the Tata universe brings forth hitherto lesserknown facts and insights. It also brings you face to face with business decisions and their makers. How did Tata Motors turn around Jaguar Land Rover when Ford failed to do so? Why did three successive governments stall the entry of the Tatas into civil aviation? How did Tanishq transition from a near-failure to a stupendous success? Why wasn't Tata Steel's Corus acquisition successful? The result of over a decade of rigorous research, pan-India site visits and interviews with over 100 Tata leaders, this bestseller decodes the Tata way of business, making it an exceptional blend of a business biography, a leadership handbook and a management classic.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
320
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780143456179
Verschijningsdatum:
15/04/2022
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
135 mm x 213 mm
Gewicht:
340 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 41 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.