• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

The Stuff You Can't Bottle

Advertising for the Global Youth Market

King Adz
Paperback | Engels
€ 27,95
+ 55 punten
Verwachte leverdatum onbekend
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

You can't bottle it, you can't Google it. The only way for brands to connect with the Internet-savvy, networked youth of today is to get involved with the cultures and subcultures that make up their world.

Through eighty-eight topics, King Adz shares his unique insights into the lives of young people around the globe. From North America, Brazil, and Europe to Russia, China, India, Hong Kong, South Africa, and beyond, his research has taken him to skate parks, clubs, music festivals, and street art events. His focus is on sixteen- to twenty-four-year-olds, but the trends that originate with this age group reverberate through a far wider demographic. Case histories of stand-out campaigns and brands--Vans, Stüssy, Levi's, and others--are included as well as interviews with advertising executives who have succeeded in this notoriously tricky market.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
352
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780500290750
Verschijningsdatum:
1/05/2013
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
173 mm x 257 mm
Gewicht:
825 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 55 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.