Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Taal
  4. Taalkunde
  5. The Structure and Communicative Impact of Shona Advertisements

The Structure and Communicative Impact of Shona Advertisements

Shumirai Nyota, Davie E Mutasa
Paperback | Engels
€ 48,45
+ 96 punten
Levertermijn 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

There has been increasing interest in advertising in Shona in Zimbabwe, previously the preserve of English. This development has received little attention from linguists. This monograph thus fills a gap. It examines the form and communicative impact of Shona advertisements using text linguistics. It asserts that these texts have cohesion so to decode them all structures must be co-interpreted. It lso established that these texts could be in the question and answer and the problem-solution- evaluation forms. The research further concludes that Shona commercial advertisements have both the presenting and hidden agendas while information giving ones had no hidden agenda. While the surface meaning was easily recognised, the deeper one was not. The presenting agenda enticed readers by highlighting the advantages of brands while the deeper meaning encompassed their liabilities. But most readers' comprehension end with the presenting agenda. For information giving advertisements, all the information was clarified. The target readers of this publication are linguists, students, advertisers, agents and audiences of Shona advertisements.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
68
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9783639272055
Verschijningsdatum:
20/07/2010
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
152 mm x 229 mm
Gewicht:
113 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 96 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.