Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Built between 1775 and 1779, the Stroudwater Navigation stretched from Framilode to Wallbridge in Stroud where it later connected with the Thames & Severn Canal to form a link between the River Severn and the River Thames. When completed the canal was eight miles long with twelve locks to take Severn trows, but by the beginning of the Second World War it had fallen into disuse and was virtually derelict. The canal was finally abandoned in 1954. Rescued from dereliction the landscape of the canal is constantly changing, with new bridges, repaired locks and many sections now containing water. The Cotswold Canal Trust intends restoring the canal so that vessels may once again proceed as far as Brimscombe. Michael Handford presents a fascinating snapshot of the on-going restoration work, contrasting the old images of the canal with many new photographs.