Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending (in België) aan op alles gedurende de hele maand januari.
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending (in België) aan op alles gedurende de hele maand januari.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
In januari gratis thuislevering in België (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel
Omschrijving
Several years ago Coleman (1981) reported that in 1979 one of the many in- ternational cosmetics companies had an annual sales figure of $2. 38 billion, nearly 1. 25 million sales representatives, and over 700 products, the majority of these being for the face. Cash and Cash (1982) noted that in 1979 U. S. consumers spent over $4 million on cosmetic products. They stated that, "Although this practice would seem to be a fascinating aspect of human be- havior on the basis of its generality and resilience, social-behavioral scientists have largely ignored the phenomenon so plainly (or pleasingly) in front of their eyes. " Why should people be so concerned with their facial appearance? Many psychologists have argued (e. g., Kleck & Rubenstein, 1975) not only that facial information is usually the first that is available to the perceiver, but also that it is continuously available during social interaction. Maruyama and Miller (1981) stated that "appearance is often the first dimension upon which a stranger can be evaluated. Since people tend to see others as integrated and consistent units, rather than as collections of situation-specific behaviors, a potent and immediately evident basis for an evaluation, such as physical appearance, should intrude into and affect any overall and subsequent evalua- tion.