• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

The Social Psychology of Consumer Behaviour

Richard Bagozzi, Zynep Gurhan-Canli, Joseph R Priester
Paperback | Engels | Applying Social Psychology
€ 48,95
+ 97 punten
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

How do consumers process information? How do they make choices and decisions? How are decisions translated into actions of consumption? How can marketing influence and respond to consumers? "The Social Psychology of Consumer Behaviour" illuminates an area of intense academic and wider interest, bringing together research and practical insights into how theories in social psychology can be applied to consumer behaviour. Core themes include information processing and social cognition, communication processes, attitude models, emotion, social identity theory, and action theory. Within each of the major areas of social psychology, a historical perspective is provided, current knowledge reviewed, theories and findings critiqued, and directions for future research appraised.

"The Social Psychology of Consumer Behaviour" provides a deeper perspective than standard texts which tend to be either atheoretical, overly encyclopedic, or outdated. It considers why consumers buy what they do, and how they go about making individual and group decisions concerning consumption.

The result is essential reading for students, researchers and practitioners in psychology and marketing, as well as for those in related fields such as public policy, public health, health psychology, political science and sociology.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
238
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780335207220
Verschijningsdatum:
1/08/2002
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
154 mm x 234 mm
Gewicht:
390 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 97 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.