Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
By now you know the drill: Ben White draws his life everyday in 3 comic panels. This was his first book, collecting quite a few various zines. After describing dozens of various Snakepit titles I'm going to defer to the wisdom of Jimmi Payne's Punk Zine, Taken individually, each strip resembles what a friend would say if you asked what they had done that day. Ben sifts through the minutiae of life as well as the full experience of time in a day. This is different than James Kochalka's work as there is no pretense at narrative or point. The narratives in Snakepit open up on the macro level. If Snakepit is to be read on the toilet, a mere bowel movement is enough time to live months through the protagonist's eyes. Patterns emerge and story arcs materialize and years of common actions load into a highly concentrated snapshot that wakes you up to the ongoing machinations of life beyond your present day. This has led many to label Snakepit an existential text. Introduction about doing cocaine by Aaron Cometbus.