Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The power of the smart art market has the ambition selling art, through crossover collaboration that typical exhibition transfer value between contemporary art and mass consumption. It happened aggressively in the MOCA, the cultural and creative industrial park, galleries, meaningful sites etc. This is a process relies on literature and case study will strengthen the smart art produce perspective associated with contemporary artist self-marketing, We-media, Artist as brand. Reviewing art codes within a system of semiotic meaning, aim to approach how symbolic value and economic value of contemporary art associated with each other. It also broke some perspective of ossified art flavor while identifying the publicity-seeking in expand of artwork producing and broader manner. However, smart art growing the attention to bridging a new logic of trade and valuation.