Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
In THE SILENCE IN AN EMPTY HOUSE, Maria Mazziotti Gillan comes to the limit of human experience, stares death in the face, and struggles to keep moving. These moments she faces and speaks of so clearly are unavoidable, and the long illness and death of her husband, Dennis, is her personal version of the fundamental struggle we all face. THE SILENCE IN AN EMPTY HOUSE speaks of forgiveness, guilt and grace. With courage and a stubborn refusal to look away from the terrors that surround her on so many levels, Gillan documents the parallels between our own struggles with mortality and the struggles being played out on the world stage today. From wars to climate change to the death of whole species to her own struggles with the deaths of her husband, family and friends, she makes each of these battles the reader's own, and gives order and meaning to those fundamental things that otherwise threaten to capsize us.