Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Carol Snow's award-winning poetry has been admired and celebrated as "work of difficult beauty" (Robert Hass), "ever restless, ever re-framing the frame of reference" (Boston Review), teaching us "how brutally self-transforming a verbal action can be when undertaken in good faith" (Jorie Graham). In this, her third volume, Snow continues to mine the language to its most mysterious depths and to explore the possibilities its meanings and mechanics hold for definition, transformation, and emotional truth. These poems place us before, and in, language--as we stand before, and in, the world.
The Seventy Prepositions comprises three suites of poems. The first, "Vocabulary Sentences," reflects on words and reality by taking as a formal motif the sort of sentences used to test vocabulary skills in elementary school. The poems of the second suite, "Vantage," gather loosely around questions of perspective and perception. The closing suite finds its inspiration in the Japanese dry-landscape gardens known as karesansui, such as the famous rock garden at Ryoan-ji Temple in Kyoto. Here the poet approaches composition as one faces a "miniature Zen garden," choosing and positioning words rather than stones, formally, precisely, evocatively.