Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The senses in interior design examines how sight, touch, smell, hearing and taste have been mobilised within various forms of interiors. The chapters explore how the body navigates and negotiates the realities of designed interiors and challenge the traditional focus on star designers or ideal interiors that have left sensorial agency at the margins of design history. From the sensually gendered role of the fireplace in late sixteenth century Italy to the synaesthetic décors of Comte Robert de Montesquiou and the sensorial stimuli of Aesop stores, each chapter brings a new perspective on the central role that the senses have played in the conception, experiences and uses of interiors.