Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
T. S. Eliot said of the Jacobean dramatist Thomas Middleton (1580-1627) that 'he wrote one tragedy which more than any other play except those of Shakespeare has a profound and permanent moral value and horror': Middleton has increasingly been recognised as one of the most important, if not the most important, Jacobean dramatist after Shakespeare himself. This volume contains The Changeling (of which Eliot gave so high an estimate), together with Middleton's other surviving tragedy, Women Beware Women, his best comedy, A Chaste Maid in Cheapside, and a more light-hearted early play, A Mad World, My Masters. Though Middleton is typical of many university-trained writers of the period who eked out a living in popular entertainment, his work has a cold satiric stance, a grimly determinist flavour and a savage economy which make it unique. He wrote plays for the boys' companies in the early 1600s and later for Shakespeare's own company, the King's Men, but seems never to have established himself as more than a jobbing dramatist.