Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
"The first hints that there was a possibility of looking at education as a field of study that could ultimately become as legitimate a science as others have been, came forth soon after 1940. The central point was that awareness, which has permitted all the sciences to find their rightful places, could become aware of itself. In the years that followed, a number of research undertakings produced opportunities to gather evidence that gave the initial intuition a body of facts which established the foundations for that science and the openings for its technology. The decisive shift that there was a basis for suggesting to the public that a science of education could be developed came with the clear awareness that only awareness is educable in Man. . . . In this book, the work done with students of all ages . . . is only implicit. It is that work which provided the evidence needed to catch the subtle and invisible tasks of awareness and its workings, dynamics that became the source of the theoretical considerations presented here." -Caleb Gattegno