Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

The Satisfaction of Change

How Knowledge and Innovation Overcome Loyalty in Decision-Making Processes

Manlio Del Giudice, Maria Rosaria Della Peruta
€ 116,45
+ 232 punten
Uitvoering
Levertermijn 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

This book analyzes the impact of the digital economy on customer satisfaction, shopping experience, resistance to change, script theory, and loyalty. The model introduced assumes that online markets have led to a redefinition of the concepts of loyalty and shopping scripts as a way to reduce customers' cognitive effort, by optimizing purchase time and increasing the speed and satisfaction of the shopping experience. It describes the utility function of the script by retaining customer loyalty and making the customer more reluctant to abandon his regular supplier. It also explores the difficulty faced by the higher churn rate on the Internet and the minimization of search costs, by integrating more functionality to achieve the ultimate goal of behavioral and cognitive loyalty.

The authors provide an analysis in a "digital" view of the economic theory of switching costs and the resulting lock-in mechanisms which, in a classical economy, are often a barrier to disloyalty. It is auseful and effective tool for online businesses, their main managerial and strategic implications, and the adaptability to existing contexts.


Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
138
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9783319418834
Verschijningsdatum:
14/11/2016
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
160 mm x 219 mm
Gewicht:
308 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 232 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.