Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

The Road to Organic Growth

How Great Companies Consistently Grow Marketshare from Within

Edward Hess
Hardcover | Engels
€ 32,45
+ 64 punten
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Why is Organic Growth a Smart Long-Term Strategy for Your Company?

A rigorous two-year study of the top 800 value-creating public companies found that growth generated internally through a commitment to customer satisfaction, employee engagement, and profitability resulted in consistent employee retention, stock value improvements, and better returns on investment.

In The Road to Organic Growth, Edward Hess shares the full results of his breakthrough study, providing fresh, and often-surprising perspectives on what it really takes to foster organic growth. Using instructive examples from leading companies such as SYSCO, Best Buy, Tiffany & Company, Outback Steakhouse, and Stryker Corporation, Hess reveals the strategies these trailblazers used to achieve long-term growth from within.

Drawing upon original research, interviews, and in-depth corporate studies, Hess identifies the six keys to achieving organic growth and-most important-explains how to seamlessly and consistently incorporate them into a formula for sustainability and competitive advantage to

  • Develop a simple, easy-to-understand business model and growth strategy
  • Be entrepreneurial at the point of customer contact
  • Measure everything-from finances to operations to behaviors
  • Build an engaged, loyal, and multi-talented people pipeline
  • Find humble, internally-focused operators to lead your company
  • Be an execution and technology champion

The Road to Organic Growth proves that you can build a sustainable, successful business without the expense of acquisitions, financial manipulations, or devaluing your employees. By exceeding customer expectations, building an employee-centric organization, and focusing intensely on measurement and performance, your company will achieve consistent, solid growth from within.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
224
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780071475259
Verschijningsdatum:
3/01/2007
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Ongenaaid / garenloos gebonden
Afmetingen:
166 mm x 230 mm
Gewicht:
480 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 64 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.