• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Mens & Maatschappij
  4. Sociologie
  5. The Rise of the Consumer in Modern China

The Rise of the Consumer in Modern China

Ning Wang
Paperback | Engels | Economic Change in China
€ 41,95
+ 83 punten
Levertermijn 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

China has undergone profound social changes, with far-reaching consequences in all walks of life since reform began 30 years ago. To fully understand China's transformation, the landscape must be surveyed from the perspective of consumption, where one can find many intrinsic links between seemingly unrelated aspects of social reform. Now available in paperback, The Rise of the Consumer in Modern China is the result of a seven-year research campaign conducted by leading Chinese academic Wang Ning. Detailed and comprehensive, it cites numerous policy documents and source material generated from interviews, alongside data, expert commentary, and conclusions. The transformation from asceticism to consumerism is a vital factor when considering China's economic and social reforms. Authoritative and richly detailed, the book offers a revealing and unique insight into a key aspect of China's opening up. Not only have there been revolutionary changes in consumer behavior, the role of consumption in driving the evolution of society has become un-ignorable. From a sociological perspective, it is vital to study and analyze the changes in Chinese consumption before and after China's opening-up. (Series: Economic Change in China) [Subject: Asian Studies, Chinese Studies, Economics, Business, Consumerism]

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
352
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781844644476
Verschijningsdatum:
31/03/2015
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
165 mm x 241 mm
Gewicht:
367 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 83 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.