Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This study examines the way that the modernization and incorporation of the American publishing industry in the early twentieth century both helped to foment the emerging late industrial cultural hierarchy and capitalized on that same hierarchy to increase readership and profits. More importantly, however, it attempts to trace the ways in which recently-introduced marketing techniques, reconceived ideas of audience, and new paradigms in author-publisher relations affected American writers of the 1930s and the literature they produced. Using case studies of authors chosen from various points on the spectrum of so-called high-, middle-, and lowbrow literature, the author demonstrates that, contrary to popular critical opinion, this new publishing landscape--dominated by big-business practices and strict categorizations of audiences, writers, and works--did not ruin or corrupt literature but in fact enriched our literary heritage by providing authors with inspiration and opportunity that they may not otherwise have had.