Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This text presents a new model of conversation based on time, in this case referring both to the rhythmic organization of conversation, the tempo, and to the right time or timing. These two notions of time correspond to two major systems governing conversation: the turn taking system and the rapport system. This model interweaves linguists' work on spoken discourse, sociologists' work on conversation analysis, and psychologists' work on non-verbal communication. This volume also explores the evolution of the interview as a genre which creates a particular context for conversation. Gatekeeping interviews in particular are explored because of their dual nature-to guide and monitor individuals in an institution or business. They are routine, but essential factors in determining the future of individuals within these organizations. Finally, the volume shows the importance of the listener in conversation. No previous theory of discourse or conversation incorporates the notion of rapport, yet speakers clearly depend on listeners' response as cues for shaping their utterances.