Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
In this edition, Hamish Chalmers provides a primer on the key questions teachers and researchers have about the education of children learning English as an Additional Language (EAL). From the general implications of teaching children in a language that many are still in the process of learning, to the specifics of EAL-friendly pedagogy, this volume includes contributions from both teachers and researchers in the field: Victoria Murphy, Constant Leung, Jonathan Bifield, Feyisa Demie, Ann-Margaret Smith, Naomi Flynn, Holly Joseph, Tracey Costley, Xiao Lan Curdt-Christiansen, and Eowyn Crisfield. Hamish Chalmers is a lecturer and EAL researcher at the University of Oxford, vice-chair of NALDIC -- the UK's EAL subject association -- and erstwhile primary school teacher, both in the UK and overseas.