Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
In response to climate change, and unsustainable energy consumption, the European Parliament launched a climate and energy package in 2009. This included the 20:20:20 Energy Strategy whose aim was to decrease the effects of climate change, in particular by lowering greenhouse gas (GHG) emissions by 2020. This 10-year action plan proposes measures to increase the current efficiency levels of energy use, and raises the share of renewable energies within the energy mix for all 27 EU Member States. As a result, the increased use of biofuels, particularly in the transport sector, will be an important part of a more complex framework. Although, biofuels represent only two per cent of total transport fuels used, political incentives, technology, and efficiency improvements could increase this by eight per cent in Europe by 2020. In line with the 20:20:20 Strategy, the Renewable Energy Directive (RED) was introduced to regulate the overall biofuel market, amongst others. Based on the RED's definition of sustainability, different certification schemes emerged, aimed at creating a uniform biofuel standard within Europe. At present, the overall scale and scope of environmental and social impacts associated with the biofuel supply chain are not well defined, and this will be evaluated within this work. Furthermore, close ties between the biofuel supply chain, and other sectors, including food and crude oil industries lead to associations with issues such as deforestation, pollution and food supply shortages. Thus, this book will analyse whether RED actually supports such a low-carbon pathway or it mainly supports the local industry.