Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The Remaking of the Medieval World, 1204 allows students to understand and experience one of the greatest medieval atrocities, the sack of the Constantinople by a crusader army, and the subsequent reshaping of the Byzantine Empire. The game includes debates on issues such as "just war" and the nature of crusading, feudalism, trade rights, and the relationship between secular and religious authority. It likewise explores the theological issues at the heart of the East-West Schism and the development of constitutional states in the era of Magna Carta. The game also includes a model siege and sack of Constantinople where individual students' actions shape the fate of the crusade for everyone.