Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The Public Schools' Latin Grammars: Why They Have Miscarried And How They May Yet Succeed is a book written by Edward Miller in 1866. The book is primarily concerned with the teaching of Latin grammar in public schools, and Miller argues that the current methods of teaching Latin grammar have failed to produce students who are proficient in the language. He suggests that this is due to a lack of attention to the principles of language and grammar, and a focus on rote memorization of rules and exceptions.Miller's book provides a detailed analysis of the problems with current Latin grammar instruction, and he proposes a new approach that emphasizes the principles of language and grammar. He also includes practical suggestions for teachers on how to implement this new approach in the classroom.The book is written in a clear and accessible style, and is aimed at teachers, educators, and anyone interested in the teaching of Latin grammar. It is a valuable resource for anyone seeking to improve the teaching of Latin grammar in public schools, and remains relevant today as a classic work on language instruction.This scarce antiquarian book is a facsimile reprint of the old original and may contain some imperfections such as library marks and notations. Because we believe this work is culturally important, we have made it available as part of our commitment for protecting, preserving, and promoting the world's literature in affordable, high quality, modern editions, that are true to their original work.