Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Hitherto only a small proportion of the research on private education has been on the schooling of girls. Debate on the subject, while often heated, even prejudiced, proceeds largely in ignorance of the historical development of private schooling, the currently changing nature of private schooling, and the wide diversity of provision of private schooling. This collection of previously unpublished essays presents important new research on the history and development of girls' private schools, their present role and the experience of privately educated girls. Taken together, the findings are both enlightening and likely to stimulate further exploration of this surprisingly under-researched area.