Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Plato said over 2,500 years ago that ""an unexamined life for a man is not worth living."" To examine one's life, on a regular basis, cannot but lead to a consideration of virtue, which in turn leads to a search for the Good, which both Plato and Plotinus say all men naturally seek. What we call a good informs the value system we live by, but a good can only reflect the Good, if it is good for our soul and the soul of our neighbor, any more than we can claim virtue with a mote in our eye. Are the wrongs perceived in society also in ourselves, for where else could they have come from? So we need a different kind of inquiry and a different order of reflection; an inquiry that reveals errors in how we see things and a reflection that seeks a spiritual dimension to how we see things. It does not matter if it is called contemplation or meditation, for the principle of prayer has been with us ever since man first intimated the presence of the Divine.