Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Persuasion is a powerful tool. Attorneys use it to win cases. Politicians practice the art to harvest votes. Salespeople and advertisers rely on it to sell everything from soap to skyscrapers. Preachers weave persuasion into their sermons. Parents try to motivate children and children try to influence their parents. Persuasion can help or hurt. It can help people land a job, earn a living, or get a friend through a tough time. But it can also make the unwary spend more money than they should and get them tangled in commitments they don't want to make. 'The Power of Persuasion' examines persuasion from two perspectives: how does effective persuasion work and what can be done to protect oneself from unwanted forms of influence? Topics include: Part 1 -The secret of successful persuasion -Why image or ethos is so important -The emotional hook: Why is it so effective? -Logical persuasion: When to use it -Self-motivation methods Part II -Knowing when and how to resist advertising and sales -Contending with cults -What to do about the power of film and television -Political persuasion: What to watch for -The link between persuasion and ethics Harry Hazel is Professor of Communication Arts at Gonzaga University. For the past thirty-four years, he has taught college classes and professional seminars on the subject of persuasion. His articles have appeared in a number of academic journals. Hazel also wrote the book 'The Art of Talking to Yourself and Others', and he co-authored 'Communicating Effectively: Linking Thought and Expression' with John Caputo, Colleen McMahon, and Deanna Dannels.