Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

The Post-Mobile Society

From the Smart/Mobile to Second Offline

€ 202,95
+ 405 punten
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

With the spread of mobile augmented reality, it has become very difficult to consider digital space and physical space independently. In this book, the authors identify and discuss the state 'Second Offline' which refers to a real-world environment whose elements are augmented by virtual information and one in which individuals are constantly referring to the online world.

'Second Offline' is observed across a wide range of social contexts and the relationship between superimposed digital online information and physical offline information is increasingly important. This book analyses the cooperative relationship between online and offline and also examines situations where there may be a conflict between these realities. Furthermore, the authors discuss the possibility that in addition to influencing the physical space, the digital world actually causes some of the physical world to be lost.

Offering a discussion of the implications of a post-mobile society in which second offline is widespread, this edited collection will be of interest to students, scholars and practitioners working in sociology, mobile media and cultural studies more generally.

Specificaties

Betrokkenen

Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
167
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781138904590
Verschijningsdatum:
15/04/2016
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
156 mm x 233 mm
Gewicht:
384 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 405 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.