Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
In The Politics of Vibration Marcus Boon explores music as a material practice of vibration. Focusing on the work of three contemporary musicians--Hindustani classical vocalist Pandit Pran Nath, Swedish drone composer and philosopher Catherine Christer Hennix, and Houston-based hip-hop musician DJ Screw--Boon outlines how music constructs a vibrational space of individual and collective transformation. Contributing to a new interdisciplinary field of vibration studies, he understands vibration as a mathematical and a physical concept, as a religious or ontological force, and as a psychological determinant of subjectivity. Boon contends that music, as a shaping of vibration, needs to be recognized as a cosmopolitical practice--in the sense introduced by Isabelle Stengers--in which what music is within a society depends on what kinds of access to vibration are permitted, and to whom. This politics of vibration constitutes the hidden ontology of contemporary music because the organization of vibration shapes individual music scenes as well as the ethical choices that participants in these scenes make about how they want to live in the world.