Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending (in België) aan op alles gedurende de hele maand januari.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending (in België) aan op alles gedurende de hele maand januari.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

The Political Twittersphere in India

Shekh Moinuddin
Hardcover | Engels | Springer Geography
€ 105,45
+ 210 punten
Levertermijn 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
In januari gratis thuislevering in België (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

The book investigates political re/tweets that reveal the nature and patterns of politics and digital political revolution in India. The re/tweets are made by Indian politicians at various capacities in order to communicate to followers, which shaped the political discourse in form of response, activism, and technology. The book is based on interdisciplinary approaches wherein geography interfaces with political, cultural, social, economic and social media studies.
The book is mapping patterns of spatial politics through Twitter which revolutionized the digital politics in India. It discusses and answers the questions: Why do politicians use Twitter and other social networking sites? When do politicians make re/tweets? Is Twitter all about official?
The book triggers questions about the politics of gadgets. To what extent are politics inseparable from re/tweets? The book adheres the inevitable role of technology, particularly of Twitter in day-to-day spatial reporting in the shape of politics, culture, identity, ideology, norms and empiricism.
This book is the result of the research project "Mapping Political Tweets: The Digital Political Revolution in India" (2015-16), funded by Kalindi College, University of Delhi, New Delhi. KC/GB/3349(a).
The book appeals to research scientists, graduate students and practitioners in the fields of political science, media representation, communication, and those who have interests to investigate the linkages between different parts of geography and social science with communication technology.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
177
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9783030116019
Verschijningsdatum:
7/02/2019
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
234 mm x 239 mm
Gewicht:
453 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 210 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
SOLDEN

30% korting

op een mooie selectie boeken en papierwaren
SOLDEN
Solden: 30% korting op boeken en papierwaren
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.