Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Mens & Maatschappij
  4. Sociologie
  5. The Political Economy of Sports Television

The Political Economy of Sports Television

William M Kunz
Paperback | Engels
€ 49,95
+ 99 punten
Uitvoering
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Drawing from theories of the political economy of communication, this book offers readers a comprehensive data-rich assessment of contemporary sports television and its evolution.

Providing an in-depth look at the ownership and regulation of sports television in the United States, William M. Kunz analyzes a range of platforms, networks, and sports, with particular focus on the way ownership has become concentrated in five conglomerates: AT&T, CBS, Comcast, Disney and Fox. The end result of years of media consolidation is that broadcast networks are now married to cable and streaming services under a single conglomerate, which has implications for the cost of contracts and the negotiation of distribution deals. Examining multiple platforms, networks and sports in an all-inclusive manner, this volume documents the evolution and current state of affairs of sports television.

With historic and current data on rights fees for sports television leagues and events as well as carriage fees and subscription levels for sports-related cable and satellite services, this comparative study offers critical information for students and scholars conducting research on sports television.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
176
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780367352240
Verschijningsdatum:
6/05/2020
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
152 mm x 229 mm
Gewicht:
263 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 99 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.