Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The Policy Dilemma was first published in 1981.What can and should the federal government do to solve complex social problems? Malcolm M. Feeley and Austin D. Sarat address this question in the context of one important issue, the problem of crime. They examine a major federal program, the Law Enforcement Assistance Administration, and show how its operation is shaped and reflects what they call the "policy dilemma." In response to the public's demands, the government tries to do too much and promises more than it can deliver. While The Policy Dilemma is first of all a study of the federal government's attempts to reform and improve criminal justice, it also examines broader issues of public policy making. The problems faced by the LEAA in crime control are shared by all governmental attempts to attack large, insufficiently defined social problems.The authors base their conclusions on extensive interviews with federal, state, and local officials responsible for implementing the Safe Streets Act, including members of ten state planning agencies. In conclusion, Feeley and Sarat summarize the problems of the Safe Streets Act and review congressional attempts at revision and reorganization. They argue that those attempts will only prolong the policy dilemma. The failure of the LEAA, they suggest, is not just a failure of administration but of concept and political theory.