• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

The Paradoxes of High Stakes Testing

How They Affect Students, Their Parents, Teachers, Principals, Schools, and Society (PB)

George Madaus, Michael Russell, Jennifer Higgins
Paperback | Engels
€ 48,95
+ 97 punten
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

The book's goal is to clarify for parents, the public, and policy makers what high stakes tests are and how their use affects our schools, children, and society. It explores the various uses, limitations, and paradoxical consequences of high stakes testing. The present context of testing and the reauthorization of No Child Left Behind make the proposed book timely and important. Current testing programs provide valuable information to teachers, parents, and policy-makers about students, schools, and school systems. But paradoxically, these programs have unintended yet predictable negative consequences for many students, teachers, and schools. It is essential that the public and policy-makers understand the scope and impacts that result from the inherent paradoxical nature of high-stakes testing. Testing is viewed by policy makers across party lines as an "objective" measure of student attainment and has become their tool of choice to drive educational "reform" and hold children, teachers, schools, and districts accountable. Bipartisan support for test-based accountability is firm. For example, on January of 2005 President Bush called on Congress to extend NCLB testing in math and science to freshmen, sophomores and juniors citing poor performance among high school students as a "warning and a call to action." (NYT 01/ 13/05) Senator Kennedy, a critic of the President, nonetheless supported the President's proposed high school testing provisions.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
264
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781607520276
Verschijningsdatum:
20/01/2009
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
156 mm x 234 mm
Gewicht:
371 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 97 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
BOOK FRIDAY

50% korting

op een grote selectie boeken
BOOK FRIDAY
Black Friday: 50% korting op boeken
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.