Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This book focuses on the accountability of the United Nations Relief and Works Agency (UNRWA) as the key provider of services to Palestinian refugees. The key finding here lies in the existence of a two-sided accountability problem, referred to as the Palestinian dilemma: on the one hand, the long route of accountability, connecting recipients to providers through policymakers, is blocked by flawed information of refugees on the Agency, and by a structure-induced lack of motivation of the provider to orient itself to beneficiaries. On the other hand, the short route, directly linking recipients to providers, is inhibited by low power of recipients to opt out of UNRWA, and by their low participation to decision making. However, it is argued here that UNRWA has the power to solve the dilemma, as it can count on an educated and politically aware pool of beneficiaries, that the Agency itself - through its sharp focus on education, developed over more than sixty years - has been instrumental in creating. Drawing on a refugees' perspective on UNRWA's services, a set of suggestions are put forward by the author, for the purpose of maximizing the Agency's accountability to its recipients.