Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
In this practical, down-to-earth guide for managers at all levels, Karl Albrecht re-defines the quality and service issues by fusing them into one all-powerful concept: Customer Value. He shows you how to implement the key practices of the outstanding customer-focused companies. This is a valuable book for all managers and one that resonates with the current business environment. His pioneering concept of customer value modeling shows you how to build a strategic focus based on customer value, and how to deploy the concept all through the organization. Using his Total Quality Service (TQS) model as a framework, he guides you through the transformation process, showing you how to avoid the 'fizzle factors' and actually deliver a superior customer value package. Jan Carlzon, CEO of Scandinavian Airlines, says, "Makes a convincing case for basing efforts to improve quality on added value to the customer. Thought-provoking." Provide a copy of The Only Thing That Matters to each of your executives, managers, and team leaders.