Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

The Non-Obvious Guide to Being More Creative

Kathryn Haydon
Paperback | Engels | Non-Obvious Guides | nr. 5
€ 20,95
+ 41 punten
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Why do some people seem more creative, and how can you be one of them?

How can you have a continuous flow of actionable new ideas at work?

What does it take to think differently when you are surrounded by people who don't?

This guidebook is filled with useful, immediately actionable advice for applying your best thinking at work. You will learn to harness your creativity so you can:
  • Think more powerfully and originally.
  • Solve problems more effectively.
  • Give feedback that leads to innovation.
  • Spot thinking strengths in yourself and others.
  • Leverage change to your advantage.
  • Turn problems into possibilities.
  • Ask questions that lead to valuable solutions.
  • Make meetings more productive.
  • Get inspired to do your best work.

"Uncork all those ideas you've got bottled up inside you with this smart and engaging guide. You'll understand where creativity comes from, what stands in its way (Hello, Impostor Syndrome!), and how to engender creativity in others. Any innovation starts with taking a risk, so take a risk on this book. It will pay off in creative dividends" - Daniel Pink, New York Times Bestselling author of When, Drive, A Whole New Mind

"Your ability to be creative under pressure is what separates you from the pack. This book is full of practical tools and tips to help you unleash your creative brilliance." - Todd Henry, author of The Accidental Creative

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
239
Taal:
Engels
Reeks:
Reeksnummer:
nr. 5

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781940858920
Verschijningsdatum:
10/09/2019
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
132 mm x 190 mm
Gewicht:
272 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 41 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.