Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Does the real world, defined as a world of objects that exist independent of human interests, concerns, and cognitive activities, really exist? Jan Westerhoff argues that we have good reason to believe it does not. His discussion considers four main facets of the idea of the real world, ranging from the existence of a separate external and internal world (comprising various mental states congregated around a self), to the existence of an ontological foundation that grounds the existence of all the entities in the world, and the existence of an ultimately true theory that provides a final account of all there is. As Westerhoff discusses the reasons for rejecting the postulation of an external world behind our representations, he asserts that the internal world is not as epistemically transparent as is usually assumed, and that there are good reasons for adopting an anti-foundational account of ontological dependence. Drawing on conclusions from the ancient Indian philosophical system of Madhyamaka Buddhism, Westerhoff defends his stance in a purely Western philosophical framework, and affirms that ontology, and philosophy more generally, need not be conceived as providing an ultimately true theory of the world.