Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
'Carol Kennedy's The Next Big Idea should be on the desk of every consultant.' Accountancy Age'Written with a freshness and sparkle that belie a considerable amount of research, and provides new insights on almost every page.' Innovation MagazineThe book that outlines the next big idea in business - whether Larry Ellison's business strategy at Oracle or the next hot management theory. Covers US and European figures, concepts and ideas. Management in the 20th century was perpetually driven by the hunt for the Big Idea - the breakthrough that would bring greater efficiency, performance, productivity and profits to the business organisation and greater motivation to its employees. This book investigates where business will take its next big idea from, whether from new kinds of gurus, research institutions studying the lessons of natural science, practical industrialists working out problems on the factory floor, or the best brains of Silicon Valley.