• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

The New Public

Professional Communication and the Means of Social Influence

Leon H Mayhew
Hardcover | Engels | Cambridge Cultural Social Studies
€ 140,95
+ 281 punten
Uitvoering
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Professional specialists have come to dominate public communication, and the modern public of the Enlightenment has been replaced by a "New Public", subject to mass persuasion through systematic advertising, lobbying, and other forms of media manipulation. Leon Mayhew examines this sociological development in terms of discourse and social influence, offering an original theory that bridges Talcott Parsons and JÜrgen Habermas. He concludes that the present social order is unstable because good-faith, two-way discourse has been undermined.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
348
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780521481465
Verschijningsdatum:
4/09/1997
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
152 mm x 229 mm
Gewicht:
680 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 281 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.