Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

The New Industrial Revolution

Consumers, Globalization and the End of Mass Production

Peter Marsh
Paperback | Engels
€ 17,95
+ 35 punten
Verwachte leverdatum onbekend
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

The world is on the cusp of a manufacturing revolution, with open opportunities for those who understand what is driving the change

The rapid emergence of China and India as prime locations for low-cost manufacturing has led some analysts to conclude that manufacturers in the "old economies"--the U.S., U.K., Germany, and Japan--are being edged out of a profitable future. But if countries that historically have been at the forefront of events in manufacturing can adapt adroitly, opportunities are by no means over, says the author of this timely book. Peter Marsh explores 250 years in the history of manufacturing, then examines the characteristics of the industrial revolution that is taking place right now.

The driving forces that influence what types of goods are made and who makes them are little understood, Marsh observes. He discusses the key changes in what is happening in manufacturing today, including advances in technology, a greater focus on tailor-made goods aimed at specific individuals and industry users, participation of many more countries in world manufacturing, and the growing importance of sustainable forms of production. With broad historical sweep and dozens of engaging examples, Marsh explains these changes and their import both for consumers making purchase choices and for manufacturers assessing how to participate successfully in the new industrial era.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
320
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780300197235
Verschijningsdatum:
8/10/2013
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
132 mm x 199 mm
Gewicht:
344 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 35 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.