Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

The Netflix Story

How the Agile Upstart Fast-Forwarded Past the Competition and Became a Media Empire

Charlie Wetzel, Stephanie Wetzel
Hardcover | Engels | The Business Storybook
€ 18,45
+ 36 punten
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

What can you learn from the most successful companies in the world? The Netflix Story will help you understand and adopt the competitive strategies, workplace culture, and daily business practices that turned a mail-order DVD startup into a streaming media and studio disruptor that revolutionized the entertainment industry.

Just twenty years ago, if you wanted to watch an in-home movie, you had two choices: buy the VHS or DVD, or rent it from the local video store. Today, you don't even need to leave the sofa . . . unless the remote is across the room, and you don't have voice control set up yet.

A lot has happened in that short period of time. In this book, readers will:

  • Learn how Netflix entered a crowded marketplace with a now infamous red envelope.
  • Get the backstory of the infamous Blockbuster takedown.
  • Understand the "bet the company" shift Netflix made from the largest USPS customer to the largest user of internet streaming traffic in one year.
  • Discover how the company rebounded from their near demise in 2011.
  • Learn how the company has flourished as an original content provider and movie studio, and how they, along with new competitors Amazon Prime and Hulu, are completely changing the entertainment we consume.

This book teaches business owners and innovators what they need to know to launch, recover, survive, and thrive in a crowded marketplace.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
144
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781400216123
Verschijningsdatum:
26/05/2020
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
168 mm x 229 mm
Gewicht:
648 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 36 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.