Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
British fashion is characterized by oppositions: punk versus pageantry, anarchy versus monarchy, Cool Britannia versus Rule Britannia. Why has British fashion come to be so contradictory? How are these contradictions employed to 'sell British'? What do they mean for consumers who 'buy British'? Through an examination of iconic fashion companies Paul Smith and Mulberry, The National Fabric provides telling insights into the culture of contemporary fashion and the dilemmas of 'going global'. Goodrum argues that 'Britishness' is characterized less through a particular look than through its ambiguities. She shows how the apparently straightforward and economically-driven process of globalizing British fashion is, in fact, far more culturally nuanced and locally embedded than has previously been suggested. In examining the interplay between fashion and Britishness, Goodrum redresses a longstanding omission in fashion theory, which has been preoccupied with class, gender and race rather than with national identity.