Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The Music of Business offers a powerful dose of business intelligence mixed with the wisdom of pop and rock's monarchy. In this new edition, fully refreshed and expanded, Peter deals with four vital business themes: Strategy: What can you learn about business strategy from a study of musical geniuses? How can you learn about focus versus becoming an adaptive business from parallel examples in the music business? How can you make crowdfunding work for you? Creativity: What can you learn about creativity and innovation from Brian Eno, freeform jazz and Deep Purple? How can we apply the concept of flow to business life? How do constraints help us create? Innovation: What can we learn from Prince about innovation? What should we not learn from musicians about innovation? How can you become an intrapreneur? How do you build an innovation hothouse? Leadership: Do leaders need followers more than fans? What can we learn from Meatloaf's singer about coaching high performance people? What part does emotional intelligence play in the leader's repertoire? What can we learn from Sir Richard Branson about leadership? And Nigel Kennedy? And so on ... For more than 20 years, Peter Cook has written, spoke and consulted about the parallels between the business universe and the world of music, be it rock, jazz, classical, etc. This follows his much longer involvement with three passions that have fuelled his career: Science, Business and Music. Peter leads Human Dynamics and The Academy of Rock, where he practices these ideas on companies all round the world, through Business and Organisation Development, Keynote Speaking, Masterclasses, Coaching and Mentoring.