• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

The Money-Raising Nonprofit Brand

Motivating Donors to Give, Give Happily, and Keep on Giving

Jeff Brooks
Hardcover | Engels | Nonprofit Authority
€ 59,45
+ 118 punten
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Why commercial-style branding doesn't work for nonprofits--and what does

Taking its cue from for-profit corporations, the nonprofit world has increasingly turned to commercial-style branding to raise profiles and encourage giving. But it hasn't worked. Written by a longtime industry insider, this book argues that branding strategies borrowed from for-profit companies hasn't just failed, but has actually discouraged giving. But why does branding--a well-developed discipline with a history of commercial success--fail when applied to nonprofits? The Money-Raising Nonprofit Brand + Website argues that commercial-style branding is the wrong tool applied in the wrong way to the wrong industry.

  • Offers a real-world fundraising strategies that work in the nonprofit world
  • Disabuses readers of the dangerous notion that commercial-style marketing works in the fundamentally different nonprofit world
  • Written by an industry insider with 25 years of experience raising funds for many of the most successful nonprofits in the world

Nonprofit fundraising is a fundamentally different world--financially, emotionally, and practically--than commercial marketing. Here, the author explains why commercial marketing strategies don't work and provides practical, experience-based alternatives that do.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
256
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781118583425
Verschijningsdatum:
17/03/2014
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Ongenaaid / garenloos gebonden
Afmetingen:
160 mm x 231 mm
Gewicht:
476 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 118 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.