Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
PHIL HENNYPhil was born in 1943, in the village of Montagny-près-d'Yverdon, situated in the French-speaking region of Switzerland. After an apprenticeship as a precision mechanic at the famous Bolex camera company, Phil's dream to be a race mechanic and a driver started in 1964 when converting Swiss driver Maurice Caillet's Jaguar E type to compete in the F.I.A. World Manufacturer Championship.In 1965, Phil toured Europe with French Formula One driver Bernard Collomb's Lotus 35, participating in the Formula 2 European Championship.In 1966, Phil was the chief mechanic for the legendary Swiss Racing Team, Scuderia Filipinetti, in charge of the Le Mans Ford's GT-40 program.Phil moved to Los Angeles in 1967. Employed by Carroll Shelby, he participated in the construction of the Ford MK-IV that won the24 Hours of Le Mans, driven by Dan Gurney and A.J. Foyt.In 1969, Phil was employed as a machinist at Bartz Engine Development in Van Nuys California and also worked on Al Bartz's classic car collection.In 1972, Phil started his own company, Drysumpsystems, Inc. supplying oiling systems to most of the NASCAR, CanAm, and Trans-Am competitors.Phil lives in Portland, Oregon www.philhenny.com
MIKE TESKE 45 years of management/executive management experience in the Theme Park and Amusement industry. He was involved during the design, development and operation of four theme and two water parks located on the Walt Disney World Florida property, as well as Disneyland Paris, Walt Disney Studios Park Europe, Universal Studios Florida, Universal Islands of Adventure, Hard Rock Park in Dollywood in Tennessee. He has held management and executive management positions in the fields of park operations, maintenance, new product design engineering, sustaining engineering, production, installation coordination, project management.